14 Mayıs 2012 Pazartesi

İSTANBUL TOKATSPOR KONGRESİNİ YAPTI

 İSTANBUL TOKAT SPOR  YENİ YÖNETİM KURULUNU SEÇTİ

İstanbul tokat spor 2012-2014 yılları arasında hizmet verecek yeni yönetim kurulunu yaptığı genel kurulla seçti.Genel kurula sakin ve neşeli geçerken tek liste olması toplantıya katılar genel kurul üyelerini mutlu etti.

  2010-2012 sezonunda Kulüp Başkanı olarak seçilen Gültekin Kaya ve arkadaşları tekrar yeni dönem için yönetime seçildiler.Yeni dönemde yönetime kurulu toplantısına gelen misafirlere teşekkür teşekkür etti.
Kongrede konuşan Başkan Gültekin Kaya 2 yılda yaptıkları hizmetleri anlattı.Kaya "Yeni dönem Amatör sporlardaki başarımızın tavana vuracağını dönem olacak"dedi. Futbolun dışında Karate,Güreş,Tekvando ve Atletizm  şubelerini hizmete sokarak, gerçek bir spor kulübü olacaklarını söyledi.
Yeni yönetim Kurulu listesinde farklılıklar yaptığı görülen Başkan Kaya Tokat bölgesindeki her ilçeden destek alarak güçlü bir yönetim kurulu yaptıkları gözlendi.
Yapılan oylamada tek liste seçim yapıldı.Tüm oylar yeni yönetim kurulunda toplandı. 
Kulübün Kurucu Başkanı Zekeriya Yılmaz,Yeni dönemin hayırlara vesile olmasını dilerken,Spor kulübünün kuruluşunda çok büyük emekler olduğunu belirtti.Yeni seçilecek yönetim kuruluna başarılar diledi.                     Kurucu üyelerin her zaman hizmete ve destek vermeye hazır olduğu söyledi.
Erbaa Dernekler Federasyonu Başkanı Murat Tokat Genel Kurulda yaptığı konuşmasında İstanbul Tokatspor'un önemini dile getirdi.Başkan Tokat "Spor kulübünde siyaset,din,dil,ırk,mezhep,kavramları üzerinde bir hizmet alanı, İnsanın zevkle ve gururla hizmet edeceği bir çalışma sahası,  İstanbul'da yaşayan tüm Tokatlıları bu çatı altında bir araya getirmek bizlere nasip olur.şeklinde konuştu. 
Kurucu Üye Ramazan Demiryürek "Spor kulübümüzün bu halini görmek beni çok mutlu etti.yeni yüzler olması ve İstanbul'daki Tokatlı hemşehrilerimizin bu çatı altında gönüllerini açarak yer aldığını görmekten çok mutluyum.Başarılar diliyorum."dedi.
Gazeteci Asın Uzun Genel Kurulda "Bizleri yönetim kuruluna girerken hizmek etmek ve çalışmak için girdik.Her yapacağımız iş Tokatlı hemşehrilerimiz için olacak.Spor kulübümüzde toplanacağımız çok güzel bir yer olacaktır.şeklinde konuştu.
Genel Kurul sonrası hatıra fotoğrafı çekildi.